Inscripció a convocatòries de selecció de personal de l'Ajuntament (tràmit dinàmic)

Aquest tràmit permet presentar la sol·licitud per a proves de selecció de personal que convoca l'Ajuntament. Es convoca anualment l'Oferta Pública d'Ocupació destinada a cobrir definitivament les places vacants de la organització, com a conseqüència de ju
Qui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Quan es dóna resposta?
Segons el previst en processos de selecció, una vegada finalitzat el termini de recollida d'instàncies, l'Ajuntament publicarà la llista d'admesos i exclosos en un termini no superior a 30 dies.
Localitatzació tràmit
Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)
08529 Muntanyola (Barcelona)
Documentació necessària?
Descripció documentació
Cal aportar la documentació del llistat següent:1. Sol·licitud d’admissió a convocatòries de selecció de personal.2. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.3. Fotoc
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29/09/2017 11:29