Comunicació de les fases d'execució d'una obra i sol·licitud d'inspecció

Aquest tràmit consisteix en la comunicació a l'Ajuntament de les diferents fases d'execució de les obres per part del titular d'una llicència d'obres que ho requereixi. A nivell general, les fases d'execució d'una obra són: - Comunicació de l'acabament
Qui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Quan es dóna resposta?
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Localitatzació tràmit
Oficina d'atenció al ciutadà (OAC)
08529 Muntanyola (Barcelona)
Documentació necessària?
Descripció documentació
Segons la fase d'execució, cal aportar els documents indicats a continuació:- Per l'acabament de la 1a i 2a fase cal aportar: Document 1 i 2. - Per l'acabament de les obres: Documents 3, 4, 5, 6, 7 i 8.1. Dades identificatives de la persona interess
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 29/09/2017 11:29